Subject: Pöördumine seoses ettepanekutega bürokraatia vähendamiseks õigusloomes
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Liisa-Ly Pakosta"
Cc: "Margit Juhkam", "Kadri Pungas \(ITL\)" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 13:00:29 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
16.10.2024 kirja nr 6.1-1/107 „Pöördumine seoses ettepanekutega
bürokraatia vähendamiseks õigusloomes“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee